بصیرت

پیام های کوتاه
  • ۱۵ فروردين ۹۳ , ۰۹:۴۹
    مولا
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۶، ۲۰:۳۷ - seyyedali poorjafari
    عالی

اجتماعی،اخلاقی

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ق.ظ
یکی از اساتید ما تو دانشگاه، این پیمان نامه رو آورد کلاس و گفت هرکس میتونه و میخواد امضاش کنه، و اینکه بین خانواده و دوستان تبلیغ کنه. برادر این استادمون طلبه هستن و این حاصل همفکری جمع طلبه ها و اساتید هست.
هرکس فکر می کنه میتونه پایبند باشه به این پیمان نامه یاعلی...
***
بسمه تعالی
ما امضاء کنندگان این پیمان نامه در راستای اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی و تبعیت از توصیه های رهبر معظم انقلاب بر خود فرض می دانیم از خرید کالاهای خارجی بپرهیزیم و با کمال تعصب و افتخار حتی المقدور از تولیدات داخلی استفاده کنیم.
ما معتقدیم مصرف تولیدات داخل باعث افزایش ثروت ملی و اشتغال، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ایجاد استقلال اقتصادی و سیاسی، افزایش ابتکار تولیدکنندگان داخلی است. همچنین به این حقیقت واقفیم که مصرف کالاهای خارجی تهدیدی برای آینده اقتصادی فرزندان ایران و به ضرر پیشرفت و آینده کشور است و باعث ناامیدی سرمایه گذار ایرانی، ورشکستگی کارخانجات داخلی و بیکاری کارگر هموطن ایرانی و به دنبال آن بروز مشکلات اجتماعی از قبیل اعتیاد و فساد و اختلاف خانوادگی است. امید آنکه به یاری خداوند متعال بر این پیمان استوار بوده و در استفاده از تولیدات داخلی با بیان و عمل خویش فرهنگ سازی نماییم.
***
بچه ها تو کلاس گفتن که کالای ایرانی زود خراب میشه، استاد علاوه بر یک سری دلایلی که آورد، یه دلیل دلنشینی آورد اینکه: شهدا برای حفظ وطن و اقتدار و عزت ملی جون شونو دادن، ما حاضر نیستیم مال مونو بدیم... خب خراب شد دوباره می خریم، به خاطر کشورمون و آینده بچه هامونم که شده چندباره می خریم و از مال مون می گذریم تا تولید داخلی رونق بگیره...
اونایی که ادعای عاشق شهادت بودن می کنن حالا نوبت امتحانه...



http://yaabaabdellah.blog.ir/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۰

نظرات  (۱)

۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۹ سید.ف میرمصطفی
تشکر از ترویج این متن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی